Tugbaal 38+2de oldm sezeryan canım dikişlerim alınmadı kendi doktorm atmamıştı dikişi prof atmıştı cift dikiş o alınmamasını söylemiş yani 2.gebelikte bile kullanılıyormuş ama bazılarında iltihap yapıomş enfeksiyon ypıomş o yüzden alıyprlrmş sonra dikiş attıgım doktora göstericem ama suanda cok iyiyiz bebişte bende 😊