Ozlenenclk6144 önlem amaçlı planlı yapılan serklajdan korkmayın, acil serklajlar riskli oluyor yatması vs çok oluyor. 16. Haftamda planlı serklaj oldum şuan 32 deyiz çok şükür 🙏 ilk birkaç gün ağrı veya kanama olabilir ama herkeste olacak diye bir kaide yok. Benim 3 saat sonra hiç ağrım kalmadı iki gün kanama oldu hafif o kadar. Yine de her ihtimale karşı birkaç gün yanınızda biri olması, çocuklarınızla birinin ilgilenmesi daha iyi olur.kendinizi toparlandığınızda sıkıntınız olmazsa doktorunuz eski hayatınıza dönmenizi zaten söyler.