Mervetly Ben öğrendiğimde son adet tarihime göre 3 haftalıktı ama betam 45 ti çok düşüktü düzenli yükselmesi önemli şimdi 31+4 olduk 😇
SnFk Humaa-1 son yumurtlama tarihini biliyosan ona göre hesapla kuzum. Benim adetim hep düzensizdi. En son ocağın 26sında adet gördüm. Fakat yumurtlama tarihim şubat 19. Ultrasonda da o şekilde çıktı. Şuan 30 haftalığım.
Lokumcuk Önemli olan kaç oldugu değil iki günde bir 2 katı veya daha fazla katlanması. Kese göründükten sonra haftan hesaplanır canım🌼
Hzl Yesimmm1 him olabilir bende adet olmayinca 4 eylul de test yapip öğrenmiştim . pazartesi doktora gidicem .
Mucizem-m Humaa-1 ilk degeedegee Humaa-1 ilk değerim 14 eylülde 309.4 2gun sonra 880.9 oldu cuma günü kese kontrolü olcak inşallah
Hzl Yesimmm1 İnşallah hepimizin ben bi dusuk yaptim ondan bu sefer çok heycanliyim merak ediyorum goremem diye. İlk öğrendiğimde ondan bekledim . pazartesi inş görürüm.
Humaa-1 Mucizem-m senin beta baya yüksek ben 3.85 le başladım 14.14 oldu sonra 55.9 oldu sonra 168 oldu bakalım yarın tekrar kan vericem yarın baya yükselmiş olur inşallah
Irem1919 Benim de 887 di 5 haftalikti doktor keseyi göremedi alttan da baktı 3 hafta sonra gel dediler şuan benim hesaplamama göre 7+6 haftaligiz bakalım perşembe günü gidicem