Mmmerve123 aynı duygulardayız hep bakardım ne güzel Doğumları yaklaşmamış arkadaşların hep dua ederdim onlar için hala da ediyorum çünkü bu sefer de bebişler gelmek bilmiyorlarmış 😂 şimdi biz de o günleri görücez inşallah bizde yazarız bu bebiş neden gelmiyor diye 😂😂😂