hulya_sncr47 Duygualmina28 hadi hayırlısıyla dogsun inşallah bakalım benim bebiş ne zaman gelir erken mi gelir geç mi Allah bilir😂🤣
hulya_sncr47 Duygualmina28 hadi hayırlısıyla dogsun inşallah bakalım benim bebiş ne zaman gelir erken mi gelir geç mi Allah bilir😂🤣
busbus35 hulya_sncr47 13 Aralık 38 haft doluyor o tarh araliginda bir sezeryan günü verirler aynıyız sizinle ❤️
Neslihankk hulya_sncr47 Amiiiiinnn Rabbim bekleyen herkese nasip etsin Inşallah bi avazda doğuralım hepimiz 🙏💕
Tatlisannedilekk hulya_sncr47 amiiin inşallah cnm teşekürler🤗😘 sende sağsalim bebeğini kucağına alırsın inşallah🙏🏻
hulya_sncr47 1402ht vala bn 2. Bebeğimi daha bir hafta vardı diye hareketi hissetmedim br gündür diye bni yatırmışlardı ertesi gün dogum yapmıştım bunu da mı böyle yapsam 🤣🤣😂🤣