A_ys6604 bence de kesinlikle hamiş olduğumuzdan böyle karardı. Mesela benim koltuk altım asla kara değildir. Ama dikkatli bakınca hafif bi kahverengilik var gibi duruyor. Bir de kasıkların iç tarafı. Demek kş buralarda belirgin şekilde kararmalar olabiliyor ama sonra geçeceğine inanıyorum ben. Baya araştırdım. Herkes bu şekilde söylemiş genel olarak. O çizgi bende de önce aşağıda belirdi. Şimdi yukarıya da çıktı ve benim de bebeğim erkek 😊 bazı kişilerde sadece alt kısımda olurmuş ama bazılarında hem alt hem de üstte olurmuş o çizgi. Ve doğumdan sonra hormonlarımız normale döndüğünde çizgi de zamanla yok olmaya başlarmış. Ama herkesin bünyesi farklı olduğu için kiminde erken, kiminde geç gidermiş. Bunlar da araştırdığım bilgiler 😊 demek ki kararmaların nedeni bu bizi mahveden hormonlaarrrr. Bebişimiz bi gelsin hele, onlar da gidecek zamanla inşallah 😊