Kızlar, siz de göbek deliğinizin karardığını düşünüyor musunuz benim gibi? Acaba gerildiği için göbüşümüzün içini yeni gördük diye mi öyle hissediyoruz? Ama sadece içi değil, etrafı da biraz kararmış gibi 🙄 bir de piercingim vardı benim onun izleri de belirgin duruyor hala. İnşallah ilerde ikisinin de izleri yok olur. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?