Ysm-- yaa anladım canım benşm bu konuda hiç fikrim yok daha önce doğum da yapmadım sadece sağlıksız gebeliğim oldu 18 haftalık iken sonlandırıldı doktorum rahim ağzını ölçelim gerekir ise dikiş atacam dedi bende neden diye merak ettim gerekli mi diye sanırsam iyi birşeymiş zaten peki acılı mı oluyor ek ücret alınıyormu bir bilginiz var mı