Bugün kontrolüm vardı normal de son adet tarihim 22 temmuz ve 8+2 haftalık gebeyim ama usg ye göre doktorum 7+2 dedi ve adet tarihini 1 hafta öne atalım dedi ki zaten 5 ağustos da korunmayı bıraktım her şey güzel geçti çok şükür maşallah her şey tam olması gereken gibi dedi bizi gönderdi size sorum şu bir dahaki kontrole 5 hafta sonra gel 2 li test yapacam ve alttan muayene edecem rahim ağzını ölçecem gerekir ise dikiş atacam dedi araştırdığıma göre serklaj oluyor bunu yapanlar normal doğum yapabiliyor mu daha önceden 18 haftalık iken sonlandırılmış bir gebeliğim var sipina bifıda ve hidrosefali kaynaklı teşekkürler 🙏