Bugün kontrolüm vardı ve hastaneye gitmemle büyük bir şok yaşadım 130 lira olan muayene ücretim 170 lira olmuş ve zorunlu sezeryan da 3000 den 4000 e ucmuş Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesine gidiyorum bu arada anneler.Bu taraflarda hastaneye giden hamileler var mı acaba ve hastane fiyatınız ne kadar ben başka bir hastane tercih edeceğim