Ben abur cubur severim üniv.deyken çok tüketirdim ama son 8 yıldır gazlı içeceklerden hazır meyve sularına kadar herşeyi bıraktım. Halen seviyorum mesela tadelleye bayılırım veya hobby çikolataya ama bu hayatta en sevdiğim şey kontrollü oluşumdur. Yılda 4-5 defa yerim tadelleyi hobby derseniz asla yemem sevmeme rağmen. Hele hamilelik sırasında asla. Sadece kaliteli bitter çikolata yiyorum nadiren🙈 Canım tatlı çektiğinde 7.ayımdayım sanırım 7.dondurma yiyişim, bir de süt ve bal karışımı, keçiboynuzu pekmezi tatlı ihtiyacımı karşılıyo