Pinar-2020 @Emiiine 3 gün önce doğum yaptım özel Ortadoğu 19 Mayıs Hastanesi’nde doktorum Baran hanım çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim fiyatlar paket olarak bilmiyorum ama muayene ücreti sigortalıysanız 105 lira doğum ücretleri de normal 2530 sezeryan 3000 mesai saatleri dışında 400 lira ek ücret alıyolar
Emiiine Pinar-2020 bu fiyat normal sigortalılar için mi geçerli? Özel sağlık sigortası falan değil demi? Birde hastane iyidi değil mi ?
ysfali06 Pinar-2020 doğum snrası bebeğimizle ilgilenirler mi arkadaşımda doğum yaptı orada bebeğiyle doğru düzgün ilgilenmediler hastalandı baya zaman sıkıntı yaşadı
Pinar-2020 @Emiiine normal sigorta hastane zaten butik hastane ben gayet memnun kaldım muayenelerimden de doğumumdanda çok şükür
gokella Emiiine Ümit korucuoğluna da bakabilirsiniz cukurambarda muayenehanesi ve cok cok ilgili bi doktor kendisi👍🏻 Tobb ya da lösante de doğum yaptırıyor ınstagramdanda bakabilirsiniz
dugmeninannesiii Bademlii cep telefonunu veriyo mu hüseyin bey . Bazı doktorlar vermiyor numarasını hastaneyle iletişim kuruyosun
betul57 Ben Çukurambar koru hastanesine Bahar Şentürk hocama gidiyorum. Çok çok memnunum herşeyi öyle güzel anlatıyor ki soracak soru bulamıyorum. Ayrıca telefonla irtibat da rahatlıkla kurabiliyorsunuz 🥰iyiki Bahar hocamla yolumuz kesişmiş diyorum 🥰
Pinar-2020 @ysfali06 bizimle çok iyi ilgilendiler kaç hemşire vardı sayamadım desem yeridir biri geldi biri gitti ilgiliydiler oldukça
Tuanazra 6464 cok memnunum tum beklentilerimi karsiliyor. Ben dogum paketi almistim haftaya dogumum var insallah. Muayenesi 230 tl idi en son