Munire00 Sincan koru hastanesinde Ali koray Bayramoğlu hocam cok guzel ilgileniyor anlatıyor aklınızda soru işareti bırakmıyor tavsiye ederim dogum paketi olarak diğer yerlere göre daha uygun gelmişti tabi fiyatı güncellenmiş şimdi 😊🌸
Nagisim dugmeninannesiii etlikteki lokman hekimde bi doktor takip ediyorum instada feln surekli iyi yorumlar var bi bak istersen. Meltem antalyali die canim
Bademlii dugmeninannesiii ben il dışından geldim canım ailem burda yaşıyor doğum burda olsun istedim yeni başladık Hüseyin beyle ama ilk görüşü olmasına rağmen bile çok ilgili alakalı davrandı sanki basından beri ona gidiyormuşum gibiydi. Kendimi rahat hissettim hoşuma gitti. En büyük artısı da hem kliniğin hem de Sincan koru hastanesinin evime yakın oluşuydu. Yoksa Çukurambara gidecektim ben zor olacaktı Hüseyin beyi bulmasaydım
dugmeninannesiii Bademlii cep telefonunu veriyo mu hüseyin bey . Bazı doktorlar vermiyor numarasını hastaneyle iletişim kuruyosun
Gul_meftun Emiiine merhaba Emiiine Merhaba benim bu 4. Gebeliğim size Anne gibi bi doktor FETHİYE ERSAN I tavsiye edebilirim 16 yıl önce ilk kızımı doğum yapmıştım ondan o yıllardan beri tanırım kendisini çok titiz çalışır
HtcGB Bu hafta Aslıhan Yazıcıoğlu’yla doğum yaptım. Çooook memnun kaldım. Ebe Öznur da aynen o kadar iyiydi.😊
Hanife_ikranuR gecen bende arastirdim ankarada aylin totan diye bi doktor buldum okudum vala iyi bayada guzel hastanelerde calisiyo hem ssvd yide destekliyo sanirim
MucizeBeklerken Hanife_ikranuR benim doktorum çok iyi ilgili bi doktor kesinlikle tavsiye ederim hiç başından savmaz çok güzel ilgilenir tam bir normal doğuma teşvik eden biri yapamam diye düşünceleri olsa bile insanı konuşmaları ile ikna ediyor zorunda olmadıkça sezeryan yapmıyorum diyor zaten konuşurken bile bende normal doğurabilirim diyor insan kendi kendine bakalım doğuma az kaldı sayılır inş güzel bi doğum da geçiririm
Zehraerdgn Emiiine kesinlikle Fatma Bolkan derim sadece bir kere gorüs ne dedigimi anlarsin. Cukurambarda Hekim Centerda kendi ozel muayenehanesi var bi cok hastaneyle anlasmasi var.
Emiiine Zehraerdgn arkadaşım tavsiye etmişti ona doğum yaptıran doktordu. Sizde memnun kaldınız değil mi
Zehraerdgn Emiiine ben cok memnunum yengem 2 dogumunuda ona yaptirdi gercekten isini hakkiyla yapan nadir doktorlardan diyebilirim