Elifipek1 deymez ben teşekkur ederim Allah bebeklerimizi saglikla elimize Almayı nasıp etsin 3 hafta sonra doktora gidicem ultrason icin. Öyle tedirginim 😔 2 gebeligimde iyi geçmedi aonu kötu bitdi artik ultrasona girinceekrana bakmiyorum gözumu kapatıyorum fobi oldu adeta . Sagliklidir umarım bebegım dualarinizda benide hatirlayın