Arkadaşlar bir haftadır halsizlik üşüme terleme yaşadım daha sonra öksürük başladı eklem ağrılarm başladı öksürürken nefes darlığıda yaşadm hastaneye gittk ama test yapmadılar boğazda iltahap var dediler fakat boğaz ağrısı yaşamadm hiç 4haf.hamileym augmentin antibiyotk verdi şuan gecti ama hala şüpheliyim corona oldummu bilmyrm bu durumu yaşayan varmı testte yapmadılar herkese testte yapmıyolar🤷🏼♀️