bebisloading Epifenomen biz ki, tetanoz aşısıyla kolumuzu 5 gün pert kullanmış insanlarız, yeter ki çocuklarımız iyi olsun (bende felaket bi ağrı oldu şaka maka ilk dozda, 2de iyiydi de)😍😍😍
Epifenomen bebisloading ya evet üç gün ben de kullanamadım kolumu. Bebeklerimiz malesef kötü bir zamanda doğuyor,umarım onların bilinçli olarak bileceği kötü durumları yaşamazlar😊🙏
betulbell bebisloading endokrinolojide herhangi bir kan alımı yapmadılar önce o bölünle görüştüm işte 1 hafta diyet uygulucaz eğer değerler düşmezse insülin başlangıcı olucak dedi sonra diyetisyene yönlendirdi diyet listemi verdiler o kadar bakalım pazartesi günü gidicem muhtemelen hamilelik sonuna kadar böyle diyetle devam edelim diyecekler şekerim diyetle düzene girdiği için
betulbell bebisloading siz maşallah az kilo almışsınız 28 haftada 5 kilo bende 26 haftada 13 kilo 😭 neyse inşallah bundan sonrası kontrollü olacak 2,5 kilosu gitt inşallah doğuma kadar bi 5 6 kilo daha verirsem süper olur hamileliğimde 6 7 kilo almış olurum. Benim kilo sorunumda var çünkü 86 kilo ile hamile kaldım
bebisloading betulbell Ama siz de süper bir biçimde kilo veriyorsunuz ki😉 Üstellk sağlığınızı koruduğunuz sürece hiç problem yok, hem de bu gidişle muhtemelen benzer kilolar almış olacağız hamilelikte 👏👏👏👏
bebisloading Epifenomen umarım.. İnsan şöyle hevesle bi alışverişe çıkamıyor bile.. online aldık biz artık mecbur.. ama o tatlı tulumlara dokunarak seçmek isterdim.. Umarım dediğniz gibi bu günler geçer de, çocuklarımıza sadece “senin doğduğun yıl çok ilginç bir yıldı yavrumm” diye anlatırız..
Epifenomen bebisloading bilirim o duyguyu, bir iğne bile gidip görerek alamadım ben de her şey internet üzeri. İnşallah kuzum..şu günleri sağ salim atlatıp doğuralım inşallah😊🙏
betulbell bebisloading inşallah inşallah 😊 bizlerde bebişlerimizde sağlıklı olalım inşallah kilolar halledilir 🥰 sizede geçmiş olsun inşallah diyetle halledersinizde insüline gerek kalmaz.