Bugün şeker ölçümümü yaptırdım ilk saat ölçümüm 212 çıktı,çok moralim bozuldu..Babam insülin iğneleri vuruluyor bende de mi var şeker? Babamın gizli şekerdi, sonradan böyle oldu. Çok canım sıkıldı, gözlerim doluyor çok kötü oldum içim sıkıldı. Ya bende de varsa? Yoktur inşalalh daha doktora gitmeme birkaç gün var sizce nasıl durum???