Cngul canim öncelikle sunu unutma pskoloji okadar kotu ki beyne okadar etki ediyorki herşeyi engelliyor once zihnini boşalt hamile kalicam diye ilişkiye girme dusunme hamileligi zihnini rahat birak iliskidede sonrasindada ilk başta bende öyleydim devamlı takıyorsun 6 ay bebek düşünerek ilişkiye girdim hep aklimda hamile kalmak vardı her test sonucumda çok uzuluyordum sonrasında babam hastalandı onunla ugrastik aklimda hamilelik fikri bile geçmiyordu aklima gelmiyordu babami kaybettim 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ozman kafaya cok takmamak gerektiğini anladım sende bi süre öyle dene kafanı hamilelik icin dusundurup durma serbest bırak allahin izniyle cocugun olur kuzum🥰