Öncelikle piskolojik olarak kendini rahatlatman lazım en en en önemlisi bu her ay deneme fikri ve olurmu umuduyla sakın yaklaşma bende oldum 6 ay kalamadim adetlerim duzensizlesti ve ben düzensiz adet olmama rağmen kaldım ama sebep her ay bu ay olsun diyip günleri takip edip eşime baskı yaptım isteksiz bı şekilde yaptım çoğu kez bu yanlışmis bunu anladım önce kafanı bosaltman ve hamilelik fikrini olabildiğince kafandan uzaklastirman lazım olmuyomu tamam ya de ve bir ay cidden düşünme ama ben dedim başkası dedi diye değil gerçekten kendine uğraş bul ve düşünme
Soğan kürü yap cidden faydasını görüyorsun araştır nasıl yapman gerektigini soğan zaten başlı başına bir ilaç suyuda çoğu şeye deva 15 gün yapılıyordu sanırım onu yapmaya başla adetlerin düzensizse eğer takvim kullanıyorsan düzensiz adetine göre takvim olustur eğer rahim filiminde sıkıntı yokss bu tamamen piskolojik çünkü piskoloji emin ol en büyük etken olmaması için ve yumurtlama günlerin adetin bittikten sonraki ,14. Gün değil bir sonraki başlıcak olan adetinden 14 gün öncedir bunuda hesaba katarak kendine takvim olustur ama asla çocuk olsun diye eşinle birlikte olma takvim günlerinde bile çocuk için değil içine arzu katarak eşinle ol emin ol faydasını goruceksin q