Smyrpd Gul_2358 kramplar için her gün mutlaka maden suyu iç dediler bana magnezyum varmış içinde gerçi vitamin takviyesi decavit filan kullanıyosan onun içinde de var ama belki ekstra takviye magnezyum alman gerekiyodur 😄 ay bikaç gün alamadım vitaminlerimi gece uyurken bacağıma bir kramp girdi üç gün ağrıdı bacağım 😬 Allah yardımcın olsun canım
rmysrmys Smyrpd bol su tüketmeye çalış canım 😊 sırt üstü yatınca kalkmak çok zor oluyor belim felaket ağrıyor benm öyle yatınca 🤦🏻♀️
Smyrpd Neslihankk ben de çok fena acıkıyorum Ya 27 haftalığım 6 kilo aldım ama zaten 80 le hamile kalmıştım 😬
Neslihankk Smyrpd 50 kiloydum simdi 60 olmuşum 70le doğururum artık 🤣 Ilk oğluma hamileyken 22 kilo almıştım ödüm kopuyo su anda 🤭
rmysrmys Neslihankk ayy bu tuvalet sorunu herkeste varmış ya 😅 bizde 27+4 olduk kızımla maşallah oturup yattıkça kıpır kıpırız. Ben 5 kilo aldım daha 24 haftalıkken gitmiştik kızım o zaman 650 gr dı haftaya kontrolümüz bakalım kaç olmuş 😊
Neslihankk rmysrmys resmen ayaklarıyla baskı yapiyo altıma kacirircam zannediyorum tuvaletin kapısına sandalye koyup oturucam nerdeyse 🤣 Kocaman olmuştur simdi annesiiii 🥰 Bizimki Abisinin aynısı resmen oğlumun ikizini dogurucam 🤣💙
rmysrmys Neslihankk ya bende tuvaletten çıkıp geri dönüyorum ayakta durduğum an geliyor 😅😅 ayy maşallah ya sizin ikinci tecrübelisiniz ne güzel biz daha ilkiz teyzesi 🥰😊
Neslihankk rmysrmys Aslinda iki hamileligimde çok farklı bi şekilde ilerliyo ilk gebeligimde yaşadığım hiçbirşeyi bunda yaşamadım, bunda yaşadıklarımı da ilkinde yasamamistim🤭 Yaşayarak görüyoruz iste bakalim son 86 gun 🥰
bebisloading rmysrmys gece 2 kere wcye kalkıyorum canım daha şimdiden uykularım bölünmeye alıştım canım 😂 2kere wc gezmeme rağmen bana mısın demiyor, ağrıyor..
rmysrmys bebisloading bende şimdilik bazı geceler 1 bazı geceler 2 kez kalkıyorum canım. Git gide artacak galiba kalkmalarımız 🙈😅
bebisloading rmysrmys galiba 😂 Galiba vücudumuz bizi hazırlamaya çalışıyor canım ilerde zorluk çekmeyelim diye 🤣
Durukusunannesi rmysrmys biz de 27+3 olduk bu haftada bebeğinizin boyu kilosu kaçtı hatırlıyor musunuz
rmysrmys Durukusunannesi bizde su an 27+4 deyiz canım haftaya gidicem kontrole kilosuna o zaman bakcaz