PrensesAnnesii- bak sana kendinden örnek vereyim, kese görmeye gittiğim gün sancım başladı doktorun kapısında beklerken acile gittim düşük gerçekleşiyor dediler değişik değişik ilaç serumlar taktılar, sancıdan duramadım başka hastaneye gittim karnında sıvı birikimi var diye şehir hastanesine acil sevk etti oraya gittim kanamam başladı büyük ultrasona girdim, oradaki radyolog kistlerime baktı keseyi bile görmedi hamile olduğumu bile bilmiyordu ben söyledim. Oradan başka hastaneye sevk edildim sonra bhcg düşmeye başlamıştı sanki kanamamda olunca düşük yaptım sandım eve geldim, çarşı pazar gezmeye başladım annemim ısrarıyla 1 hafta sonra hastaneye kontrole geldim o kadar mucizeydi ki Rabbim korumuş yavrumu herkesin düşük yapıyorsun demesine rağmen düşük yapmamısım Hayat mucizelerle dolu inan bana ..