Domatesimm mervoss bence terazi daha iyi 😄😄 başaklar çok takıyor her şeyi. Terazi olsun gülsün eğlensin 😂
mervoss Domatesimm terazi de iyi de ben başak olsun istiyorum tanıdıgım çoğu başak gerçekten cok temiz ve temiz kalpli 😂
Cubeee prensprensesannesi__ 40+3 hala gelmiyo ne sancı ne nişan beklemek nekadar zor. Pazartesi yatış inşallah suni sancıyla başlanacak büyük ihtimalle.
prensprensesannesi__ Cubeee benimde doktor 40 kadar bekluyelım geldi gelir gelmezse suni ile başlatacaz dedi
Cubeee prensprensesannesi__ 40+7 ye bekleyip suniyle alıcaz dedi banada pazartesi yatış verdi işte bekliyoruz 😂
Domatesimm mervoss ben böyle diye diye son dakka Başak doğurcam diye çok korkuyorum 😂 son gün 23 Eylül mü başakta
mervoss Domatesimm evet sn gün 😂 23 bu arada perşembeye kadar gelmezse suni ile başlatılcak dogumum 😂
Esmaemir17 prensprensesannesi__ 40+0 slmlar 😂😂 aynı dertler bende de var.Ama bu gün aşırı bel ve kasık agrılarım var inşallah doğum olur.Rabbim hepimizi hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.
tany15 prensprensesannesi__ benimde 38+3 adaçayı hurma merdiven inip çıkma 1 saat yürüyüş ahududu yaprağı çayı sıcak suya oturma hepsini yapıyorum umarım gram sancı ve açılma olur🤷🏻♀️😂
selin4141 prensprensesannesi__ 39+4 bir doguramama da benden gelsin ozaman 😅 bekliyorum ama tık yok uygulamaya göre son 3 gün ama herhangi belirti yok