Ereninannesi doktorunu dinle bende 11 gün önce Sezeryan doğum yaptım tam olarak senin gibi bir durumdaydım bebek iri doğum kanalına girmemiş varis sorunum vardı vs vs sezeryan yapmalıyız dedi doktorum böle dediği için cevremdekiler bekle normal doğum yaparsın belki dediği için kafam çok karıştı elli tane doktor gezdim son ongünde hepsi aynısını dedi sancını bekle o anki duruma göre normale yada sezeryana alırız diyen tek hastane devlet idi oda muallak konuştu net değildi sezaryen için bile geciktim bir sabah kalktım bacağımın rengi değişmişti artık morarmalarım vardı sanki dövülmüş gibi kendi doktoruma gittim hemen doktor muayene etti ve plesentam yaslanmış ultrasona göre günümde geçmek üzere çıktım yarın hemen hazırlan seseryana alıyoruz seni dedi ve oan o kadar pişman oldum ki yaptığım stresin haddi hesabı yok ya bebeğime bişi olursa? Nerden milleti dinledim evet ilk gündem beri normal doğum isteyip hazırlanıyordum derken o gece herşeyi hazırladım çok korkuyırdum bebeğime bişi olmasın die çünkü sezeryanı bize kötü anlattılar oysaki oda bir doğum şekliydi riskli durumlarda yapılan bi secenekti neden bu kadar zaman durdum die kendime kızıp yatağa girdim ve suyum patladı sanırım stresten oldu tabi biz doğru hastaneye herkes suyum geldiği için belki normal doğum yapabilirim die düşündük Gece 2.30 dan sabah 8:30a kadar sancı cektim suyumda bu saate kadar aktı ve sadece 2cm açılma ile ameliyata girdim artık suyum bitmek bebeğim riske girmek üzere idi çok şükür dogumumu genel anestezi alarak yaptım gayet memnun kaldım çok Şükür bebeğime bişi olmadı sakın böle bir riske girme doktorunu dinle millet konuşur ama olası bir riskti göze asla alma bu zamana kadar gelmişsin riske gErek yok derim