39+3 teyiz bugun muayene olduk çatım 4 kiloya kadar musaitmis 1 parmak da aciklik var dedi dr. Fakat bebegim 4300 civarı gorunuyor ve daha kanala inmemis. Dr risk almak istemiyor sezaryen onerdi. En basindan beri kendimi normal doğuma hazirladim psikolojik olarak fakat simdi ne yapicam kafam cok karisik. Herkes normali bekle diyor bebegimi riske atmayı da göze alamiyorum fikirlerinize cok ihtiyacım var🤔