Sahrammm çok geçmiş olsun,Rabbim en kısa zamanda tekrar hamile kalmayı nasip etsin🤲
benimde bir düşüğüm var ve anlıyorum neler hissettiğini,ama kanaman varken hiç ultrasondan bakmadan direk alltan elini mi soktu😱eğer böyle bişey yaptıysa yazık günah ya…
bende bu gebeliğimde 13.haftamda yoğu n kanamam geldi acilde ultrasondan baktıklarında bebek gayet iyiydi ve iğne vurulup eve gelmişti .