Bebegmhazal İlk kızım Ahsen❤️ Şimdi yine kızım olcak bende kararsızm aklımdaki isimler Asel 😊 Ceylin 😊
Rabia95 Gzm67- aynı haftadayız bizde bulamadık, ayrıca bizim şöyle bi problemimiz var ben ‘R’ harfini söylemiyorum 😂 o yüzden içinde r olmayan isim arıyorum 😂adımıda söylemeiyorum 25 yıldır, kızımınkini söyleyeyim bari 😂
nisanmaral Gzm67- kendi ismim olan Nisan’ı öneririm, Neva ismi de güzeldir. Meriç, Nilay. Aklıma gelenler bunlar 🤗 sağlıkla gelsin inşallah
Rengin_27 Gzm67- Nora Lisa Ada İdil Ben Nora’yı ve Lisa’yı çok beğeniyodum ama başka bi isim bulduk. Lisa kuş yuvası demek. Nora da onur demek kökeni İngilizce.
zepbjk Gzm67- ben de bulamadım burda durayım 🙈 Yani çok isim var da ortak bi isim içimize sinmiyor karar veremiypruz ama sana fikir olur belki Deniz 🌊 Leman ✨ Asya 🌉 Defne 🍃 Yaz ☀️ Öykü 📖 Kumsal 🏝 İlke 🖊 Ayla 🌙
Gzm67- zepbjk bende çok kararsızım ve eşim artık tamamen pes etti ve sen koy dedi 😂😂isim bulamıyorum çıldıracam 😂😂
zepbjk Gzm67- bizde erkek olursa bende ama kız olursa babası koymak istiyordu ama kaptırmadım tabi kızımı ortak koymalıyız dedim 😂 şimdi isim bepenemiypruz bakalım hayırlısı bulacaz inşallah devam devam