Gzm67- 33+2 deyim kızımın herşeyi hazır. Odası, beşiği dolabı, hastane çantamız bile.. Tek eksik isim güzel fikirlerinizi bekliyorum 🥰
Tuucee1907 Ben de oğluşuma hamileyim. Kızım olsaydı Kumsal Nida düşünmüştük canım😍 Ama geçenler de Eva ismine denk geldim anlamına fln bayıldım Kumsal Eva da olabilir tavsiye ederim..🌹
YaseminNurcanSu Gzm67- MASAL TANEM MİNEL NAS ALANÇA ALÇİN AREN LİVA LİNA INCI SU ilk prensesimin adi Nurcan Su Prensesimin Adini da Asel Verda Koyacagiz 🤗❤
phdmom Gzm67- ahsen ismi çok güzel ben kızım olsaydı koyacaktım, anlamı da çok güzel bakabilirsiniz kuranı kerimde de geçiyor
Buse0770 Allah izin verirse kizim olucak ben alya liva koyucm Farklı isimler dusunursen Maya Kumsal Melodi Defne Derin Gunes Lina Sare Deniz Buse Ceylin Çimen
dmt92 Biz Nevra koyacagiz farkli isimler icin bence yeni cikan degilde cook eski unutulmus isimlerede bakabilirsin. cünki yeni isimler cok verildi artik.