biokadin Yorgunluk halsizlik uyku var ama uyuyamama ilk annelik düşünceleri, kasık ağrılarım ,Alınan folik asitler ağlamak say say biter mi acaba 😔
bebegim_28 biokadin biter canım biter hiç merak etme ilk öğrendik 4 haftalık 5 haftada bulantı koku hassasiyeti tiksinme yorgunluk başladı 5+2 5+3 gün sayardım sanki hiç 7 8 haftaları göremicem hep 5+ larda kalıcam gibi gelirdi çok şükür hepsi geçti gitti 32 haftalık olucaz zaman su gibi akıp geçiyor 😊😊
biokadin bebegim_28 Doğrusur valla rabbim hayırlısıyla kucağınıza anlayışa nasip etsin bendede korkular var ama işde ♥️
biokadin Astadavistabeybi iştahsızlık bende yok ama köfte balık tavuk kokusuna dayanamıyorum çok sevdiğim şeyler halbuki 🤢
Cinarim44 Ay valla çok doğru yazmışsınız bende 5+4 um akşam 9 olunca esneme başlıyor diyorum kafamı koysam giderim bu sefer yatağa gidiyorum dön dön saat oluyor 12 1 ne anladım bu işten sabahta 8 de ayaktayım ama sorsan uykum var deli gibi
biokadin Cinarim44 😭 benim gibiler varmış demekki mutlu mu olayım üzüleyimmi bilemedim🥺 inşallah bu günlerde geçecek kardeşim rabbim mucizesini kucağımıza alırız inş sağ Salim sağlıklı bir şekildede napalım ♥️
Birminiginannesi Cinarim44 ne güzel ben kafam yer yastık gormesin gidiyorum hemen ve cok uyumak gercekten halsizlik yapıyor birsuru sparişlerim var nasıl olucak bilmyorum
Cinarim44 Rabbim sağ salim geçirmeyi nasip eder inşallah şu 3 ayı benimde ikinci gebelik oğlum var 1 tane çok şükür arada kasık ağrıları duygusal iniş çıkışlar da cabasi
Mihrimah41 biokadin o kadar hızlı geçiyor ki zaman… ilk çocuğunsa ve müsaitsen sürekli yat dinlen uykun geldikçe uyu. İkinci çocuk da öyle bi şansın bile olmuyo. Şükret haline Rabbim nasip etmiş bir mucize
biokadin Mihrimah41 aynen öyle mucizem yatıyorum hep ilk bebeğim olacak inşallah biraz korku biraz yorgunluk halleşiyoruz ♥️
Ececem Seni çok iyi anlıyorum. Her sabah ne olur bitsin şu bulantı halsizlik diye ağlayarak uyanıyordum. 14. Haftada bıçak gibi kesildi. Sonra çok kolay geçti hamilelik şimdi 37. Haftamdayım o kötü günleri bile özledimm🥰
Feyzaaa1 Ececem ayyy özleme ya benim 16 hafta oldu bacım bitmiyor bulantı tutmayan araba tutuyor beni olur olmadık heryere istifra ediyorum :( biter geçer dediler ama doguma gidene kadar kusucammı acaba
biokadin Ececem canım ya oh maşallah geçmiş ama insan özlüyor tabiki inşallah bizde görürüz o haftaları ♥️
Ayse_umran Ececem sabah bulantilari icin yaptiginiz bisey var miydi,size iyi gelen?ben de cok muzdaribim
Ozleemmmm biokadin son 1 hafta kaldı 11. Haftadayız ilk öğrendiğimde gün sayıyordum bıraktım şimdi günler geçmiyor gibi geliyor bebeğimi hemen kucağıma almak istiyorum sağlıklı bir şekilde 🙏🏻
S-r-p biokadin bende bitmez ölürüm ben bitene kadar diyordum sürünüyordum şimdi de o kadar seviyorum ki hamileliği doğurunca çok özlüycem karnımda oluşunu tekme atışını göbüşümü diye ağlıyorum bazen duygulanıp
biokadin S-r-p canım benim yA inşallah bizede o tekmeleri hissetmek nasip olur gebelik ayrı bir güzellik aslında şu ilk ayları atlatınca annelik ise bambaşka sanırım ♥️
Derinsmom biokadin o kadar çabuk geçiyor ki iyi veya kötü insan atlatıyor o dönemi sonrası inşallah daha güzel olur🥰
deryakuralerturk biokadin gecer cnm gecer ilk aylr gecerde son aylar gecmek bilmez dedigin sorunlarin cogu gene oluyor kasik agrilari sebepsiz aglama uyuyamama saga sola donerken tepinmek 😂
S-r-p biokadin kesinlikle öyle ilk aylar asla bi daha çocuk istemem bu gidişle ölcem diyodum şimdi dünyada benden mutlusu yok tekme yedikçe o günler gelmeyecek gibi geliyor ama çok çabuk geçiyor zaman az sabır 🥰