deniiizz Mucizemm34 açlık şekerim normal çıktı 75 idi ama yüklemeden sonra 137 çıktı. 140 ve üzeri olunca sorun oluyormuş ama benimde sınırda sayılır doktorum ne diyecek bakalım gideceğim haftaya
EsmaaTklc deniiizz inşallah gerçekten istifar etmemek için zor bekledim 1 saat ama yine de bozuk gibi bı tabir kullandı doktor tek seferde dikmistim ondan mı acaba bilemedim ama neyse ki bı sıkıntı yok 😄
Aknkbr Sibel8888 geçmiş olsunTez zamanda atlatırsınız inşallah ☺️🤲🏻 ben baya hareket ettim ondan mı düşük çıktı ki baya tatlı yiyen biriyim oysaki
ikizannesi2985 Uykulugebe ben de 75 lik yükleme yaptırttım ve gebelik şekerim çıktı. Bi daha da yükleme yapılmadı. Niye yapılsın ki? Sonra diyete başladı. 100′lük doğumdan 1,5 ay sonra yaptırılıyor. Şeker kalıcı oldu mu yoksa gitti mi diye
deniiizz Mom092 yok hayır benim vitamin değerlerime de bakıldığı için açken 4 tüp kan verdim yüklemeden sonra bir tüp. Sadece şeker için gidiyorsanız iki yada üç tüp alınır toplamda
Mom092 deniiizz aynen canim sadece seker yukleme icin gidicem ve o gun tetanozun ikinci dozuda yapilacak hepsi ağır gelmezmi ya😣😄
deniiizz Mom092 bir şey olmaz bende açken yaptırmıştım tetanoz aşımı kan da alınmıştı o gün:) zaten 1 saat bekliyorsunuz sadece sonra bir şeyler yersiniz toparlarsınız 😊
61Aysen deniiizz banada doktr gittm zamn 3 hafta snra gel dedi seker yuklesi icn ama baktirmaya gitcem ama sonuca gore iciriyolr herlde herkese deil
babymrv deniiizz ben bugün yaptırdım. 75lik. Aç karnına kan verdim,şekerli içeceği içtim 1 saat sonra tekrar kan verdim hiç bir şey yemeden içmeden. 1 saat sonra tekrar verdim ☺️