Sibel8888 Aknkbr evet hiç hareket etmeden oturdum bekledim. Ben dayanamadım su içtim zaten yüksek çıkacağını biliyordum öyle de çıktı.
Aknkbr Sibel8888 geçmiş olsunTez zamanda atlatırsınız inşallah ☺️🤲🏻 ben baya hareket ettim ondan mı düşük çıktı ki baya tatlı yiyen biriyim oysaki
EsmaaTklc deniiizz Bir kere aldılar benden ondada doktor bozuk dedi sıkıntı çıktı tekrar 100 Luk istedi yaptırmadım çünkü 50 mg bile zor içtim daha sonra açlık tokluk testi yaptırdım çok şükür herhangi bi şeker hastalığı çıkmadı
deniiizz EsmaaTklc Bende bugün yaptırdım. Onu içip aç beklemek gerçekten zor, midem bulandı neyse ki çok beklemedim bir saat sonra kan tahlili verip ayrıldım hastaneden inşallah normal gelir sonuçlar bir daha yaptırmam 🙃
Uykulugebe Gulcan0187 o kadar sürüyor mu yaaa😒 ben 50 mg sonucu normal gelirse diğerlerini yapmıyorlar diye biliyorum ama
Gulcan0187 Uykulugebe açlık şekerim yüksek çıktı bugün. O yüzden şeker yüklemesi yapılamadı. İlk önce kan ve idrar tahlili verdim sonuç bi saatte çıktı ve endokrin bölümüne yönlendirdiler.
Uykulugebe deniiizz Aaa çok iyiymiş yaa inşallah bende de gerek görmez ailemizde gebelik şekeri geçmişi yok ama annem şeker hastası sadece
deniiizz Uykulugebe inşallah gerekmez canım 🙃 ben içim rahat etsin diye yaptırdım bugün. 50 lik yaptırabilirsin içeceği içtikten bir saat sonra kan tahlili veriyorsun sonuca göre yüksek çıkarsa sanırım 100 lük yükleme yapılıyor
EsmaaTklc deniiizz inşallah gerçekten istifar etmemek için zor bekledim 1 saat ama yine de bozuk gibi bı tabir kullandı doktor tek seferde dikmistim ondan mı acaba bilemedim ama neyse ki bı sıkıntı yok 😄
Uykulugebe deniiizz o riske hiç girmek istemiyorum ama gerçi 100 lüge gerek kalmaz benim normalde de şekerim hep 85-90 arasidir. Şeker kaç çıkınca 100 Luk yapıyorlar bilginiz var mı?
Nil_ 75 lik yaptırdım ptesi günü.ilk önce kan verdim 1 saat bekledim içeceği içtim tekrar kan verdim,1 saat gecince de tekrar verdım hepsinde açtım.yani toplam 3 kez verdim.şükür normal cıktı
deniiizz Uykulugebe 140 ın üzerinde çıkarsa 100 lük yükleme yapılıyor benim 137 çıkmış sınırda sayılır aslında haftaya doktor kontrolümde soracağım umarım 100 lük istemez 😕
ikizannesi2985 Uykulugebe ben de 75 lik yükleme yaptırttım ve gebelik şekerim çıktı. Bi daha da yükleme yapılmadı. Niye yapılsın ki? Sonra diyete başladı. 100′lük doğumdan 1,5 ay sonra yaptırılıyor. Şeker kalıcı oldu mu yoksa gitti mi diye
61Aysen deniiizz herkese iciriyolarmi o tatli seyi yoksa sekeri yuksek veya cok dusuk cikanlrami iciriyolr bnde dha yaptrmadm yaptirmam gerekiyo ama randevüs muayne olmadgi icn randevuler dolu kapali gozukuyo alamiyorm gidemiyorm 2 gndr almya calisiyrm ama dolu oldgu icn kapatildi sua diyolr
deniiizz 61Aysen doktoruna bağlı canım bazıları gerek görmüyor bazıları mutlaka yapılmalı diyor benim doktorum tercihi bana bıraktı ben yaptırmak istedim iyi ki yaptırmışım sınırda çıktı şekerim diyet yapmam gerekecek
Nehirmr Ben aç karnına sabah kan verdim açlık şekerine bakıldı sonra bişeyler yiyip 1 saat sonra tekrar kan verdim tokluk şekerine bakıldı açlık 89 tokluk 90 çıktı şeker yüklemesine gerek duymadı doktorum
61Aysen deniiizz banada doktr gittm zamn 3 hafta snra gel dedi seker yuklesi icn ama baktirmaya gitcem ama sonuca gore iciriyolr herlde herkese deil
deniiizz Uykulugebe benim bugün randevum yoktu doktorum haftaya gel sonuçları göstermeye dedi o yüzden haftaya kaldı eğer yükleme olacağı güne randevu alırsan sonuca göre belki aynı gün yapılır
deniiizz Mom092 yaptırdım canım dün akşam saat 22.00 dan sonra hiçbir şey yiyip içmedim su dahil. Sabah 9 buçuk-10 gibi aç karnına kan tahlili verdim daha sonra 50 mg lık elmalı şekerli bir içecek verildi onu içtim. İçtikten tam 1 saat sonra tekrar kan tahlili yapıldı. Bu kadar 😊 sonuçları haftaya göstereceğim doktoruma
deniiizz Mucizemm34 açlık şekerim normal çıktı 75 idi ama yüklemeden sonra 137 çıktı. 140 ve üzeri olunca sorun oluyormuş ama benimde sınırda sayılır doktorum ne diyecek bakalım gideceğim haftaya