seyma-2020 Bu hafta kızım doğmazsa pazartesi sezaryen olucaz ama ben karar veremedim hala epiduralmi , genelmi kimi diyor genelden ayılman zor olur kimi diyor epiduralde kalıcı bel ağrısı olur sizce hangisi bayanlar 🤔
babysevgi seyma-2020 bence pandemi döneminde geneli tercih etmeyin sonucta solunumunuz durduruluyor ve mekanik ventilatör ile solutuluyorsunuz.
Burcuu3761 seyma-2020 bende bel ağrısı vs bişey olmadı ama ameliyat ortasında uyuşmam geçti ve bebeği çıkarana kadar beni uyutmadılar o acımı asla unutamam şimdi ikinciye hamileyim tamamen bayılmak istediğimi söyleyeceğim
tany15 seyma-2020 benim gittiğim özel hastane genel yapmıyo eğer çok sıkıntılı bir durum yoksa annede.bebek içinde anne içinde zararlı narkoz almak tamamen bayılmak dedi doktorum
Imfromlastnight Ben geneli tercih ettim. Eşim bebeğe narkoz geçer diye endişeliydi. Doktor da bebekler sarhoş uyanmıyor korkma diye espiriyle yaklaştı. Zaten biraz skolyozum var. Belden riskli olur diye düşündüm.
seyma-2020 Imfromlastnight evet bebeğede geçiyor aslında ama düşük bir doz uygulandığını biliyorum napıcam bilemiyorum
Sefaedanisa Imfromlastnight canım benim de skolyozum var 10 derece civarın da bende sezaryen düşünüyorum ama belden uyustrmakı olursam sıkıntı mı olur 🤔
Dilaraa61 Ben de pazartesi sezeryan olucam ama yarin anestezi uzman gorucesem ben de dusuniyorum hangisi yapsam
seyma-2020 cloverart Sibel8888 Defneninannesi19 L183 aslında tanıdık eczacı arkadaş var bel ağrısından ilaç alıp yakınan kişilerin genelde epiduralden olduğunu söylemiş o yüzden tedirginim bel ağrısı kalsın istemiyorum. Tabii ki bebeğimin ilk ağlamasını duymayı çok istiyorum.
Sibel8888 seyma-2020 epidural oldum kalıcı bir bel ağrım yok. Doğum anını görmek ilk ağlamasını duymak çok güzel bir duygu. Sağlık sorununuz yoksa bence epidurali tercih edin.
Defneninannesi19 seyma-2020 epidural oldum ve bir sorun yaşamadım aynı dönemde genel olan bir yakınımız uyanmakta zorluk çektiğini Kusma ve baş agrısı yaşadığını söyledi ve iyi ki dedim
L183 seyma-2020 sıkıntı yoksa epidural bence bebeğin doğdugu anı görmek yanına getirmeleri vs bunlar çok güzel duygular bence yaşamalısın
Yakamoz__gul seyma-2020 bana doktor spinal daha konforlu oluyor sende istersen öyle yapalım dedi. Olur uygun dedim. Ameliyata girdik spinal tutmadı bide genel anestezi yaptılar. Bence ayilmak zor olmuyor beni 10:30 gibi ameliyata aldılar. Ayildigimda saat kaç dedim 11 dediler. Belimde spinal ağrısı yok şu an ama ara ara ağrım oldu. 7 gün önce doğum yaptım şu an bı şikayetim yok
babysevgi seyma-2020 sonucta entübe ediliceksiniz solunumunz baskılanıcak direnciniz düşücek ve solunum hortumları tek kullanımlık tabıkıde ama bağlndığı cihaz var surekli temizlenıyorlar tabi ama yinede bu dönmde böyle bi risk almazdm
Imfromlastnight Sefaedanisa doktorlar bilir bunu. Ama sonuçta bir eğrilik var. Doğru yere gelmeme ihtimali varsa riske gerek yok. İyi bir anestezici gerek sanki. Onu da bilemiyoruz ki. Kadın doğumcu odaklı davranıyoruz
Sefaedanisa Imfromlastnight çok haklısın canımm benim en kafam çoktan karışık o konu da allah yardımcımız olsun umarım yanlış birşey olmaz
Kbra1213 Belden uyusturma mükemmel birsey 10 çocuk doğursam hepsini öyle isterim çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım 🤲🏻
seyma-2020 Sefaedanisa Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın. Hayırla sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin her birimize inşallah 🤲🏻