Son adet tarıhıme gore Gecen hafta 7.haftaya gırdıgımı dusunerek doktora gttım kalp atısını duymak ıcın duyamadım bugun tekrar gıttım 8.haftaya gırmem gerekirken bebegımın 6haftalık oldugunu ogrendım kucuk oldugu ıcın kalp atısını alamadık boyle durumu olan var mı benım gıbı