Diilekk19 Ont123 canım inşallah geçer baya zor bir hamilelik geçirdim 4 ay boyunca kanamam oldu Psikolojikmen zor günler geçirdim o yüzden hep tedirginim doktor bana da önemsiz dedi ama gene de takılıyor kafaya