Diilekk19 benim de sağda görüldü, doktora söyledim çünkü çok takıyordum kafama tek başına bir problem teşkil etmez dedi. Diğer tüm değerler normalde korkmana gerek yok canım. Ben de bir ay önce öğrenmiştim hatta burda post bile açmıştım ama normal bir durummuş. İnşalalh sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi