ayminaninannesi pozitif gözüküyor öyledir büyük ihtimal bende adet olucağım günde yaptım erken gebelik testi çok silik çıktı tam gününde olan testten yaptım o da çok silik çıktı günüm olmasına rağmen neyse dedim bir yada iki gün bekledim 5tl olan testi aldım yaptım pozitif çıktı yani seninde pozitiftir☺️