ayminaninannesi ayy masAllah gordum cizgiyi 🥰 bende kimyasaldan sonra hamile kaldim adete 5 gun kala yapip ogrnmistim.Sabah erkenden 9 gibi kan ver saglik ocagina gideceksen 3,4 gibi cikiyor saglik ocaginin numarasinida al sonuclar gelmese bile onlar girip goruyor. Bence var haberlerini bekliyoruz canisi 🙈🤲😍