Seraparsln Kymt95 15 dakika çok az. Bir süre emilimi azalır. Prospektüste yarım saat yazıyor bir doktorda yarım saatin az olduğunu 40 dakikanin daha etkili olduğunu söylemişti kendisi de troit hastasıydi
Kymt95 Mervenur_kcbs clk sukur hareketlı canım evet bı eczacıya sordum oda aynı seyı soledı bı problem olmayacagını
Akova89 Rojda24 rojdacım bende troid hastasıyım.Doktor mutlaka aç almamı ve yemekten en az3 saat önce kullanmamı istedi.Diğer türlü etki göstermediğini belirtti.Ben sürekli tok kullanmıştım dengesizdi hormonlar.Böyle kullanınca düzene girdi gerçekten.
Rojda24 Akova89 sizde hamileyken başta tok karna aldınız dimi sonradan değiştiniz yani ? Bugün bende sabah aç karna aldım aradan 50 dkka geçti öyle kahvaltı ettim umarım düzelir her şey tek isteğim tok karna alırken bebeğe bi zararı olmamış olması