Serap38 Bu paket bana inanılmaz mantıksız geliyor. Zaten 20 tane 1 numara ilk günden bitecek tam olarak iyi gelip gelmediği bile anlaşılmaz. Eğer pişik yaparsa diğer 20 zaten çöpe gidecek ve uzun süre kullanılmayacak zaten 1 numara 2-5 kg. Bebek 1 günlükken bez almaya mı gidilecek.. Yani Çok yetersiz 🤷🏼♀️