Fulya1993 fulya hanım stres yapmayın şeker dediğiniz şey herşeyden etkilenir düşmüyorsa insülin dozunuzu arttırmaktan çekinmeyin insülinin bir zararı yok..ben tip 1 diyabetim günde yaklaşık 50ünitr insülin kullanıyorum ve şuan hamileyim..170de çok yüksel bir şeker değil bu kadar strese girecek kadar..1 1 artırın dozlarınızı ve korkmayın