Fulya1993 Arkadaşlar 12 ünite insülin e geçtim günde 4 sefer bugün yine ne yesem 170 ten düşmedi artık dusuremiyorum. Çorba içtim salata yedim 179 çok korkuyorum bebeğime bişey oluyor mu diye. Yaşayanlar dusurebilenler bir akıl fikir verin bana kafayı yiycem
Zeynept90 Fulya1993 ilk hamileliğimde kızımda şeker yüklemesnde 205 cıktı şekerim yalnız diyet verdi doktor diyete uyduğumda hep normal gitti şuan ikinci hamileliğim bu seferde en baştan açlık şekerm biraz yüksek yine diyete başladım yürüyüş dengeliyor diye biliyorum bide su bi cok şeyin çaresi benim deneyimim böyle umarım sizinde düzelir🙏
Elfynsmr Fulya1993 yürüyüş çok iyi geliyor birde yoğurt ayran tüketmekte iyi geliyor ama en en iyisi yürüyüş benim yükseldiği zaman yürüyüşe çıkıyorum düşüyor hemen
ovgu Fulya1993 fulya hanım stres yapmayın şeker dediğiniz şey herşeyden etkilenir düşmüyorsa insülin dozunuzu arttırmaktan çekinmeyin insülinin bir zararı yok..ben tip 1 diyabetim günde yaklaşık 50ünitr insülin kullanıyorum ve şuan hamileyim..170de çok yüksel bir şeker değil bu kadar strese girecek kadar..1 1 artırın dozlarınızı ve korkmayın
Fulya1993 Zeynept90 malesef şuan yürüyüş yapamıyorum. Öyle bir imkanım yok ondan dolayi yükseliyor olabilir mi. Delirmek üzereyim ne yesem ne yapsam düşmedi insülin bile dusurmuyor
Fulya1993 Elfynsmr tüp bebek ve bebek aşağıya yerleştiği için biraz yurusem ağrım oluyor yürüyüşte yapamıyorum
Zeynept90 Fulya1993 ya biraz baktım internetten tarçın,sarımsak,zerdeçal bunlarda düşürüyormış egzersizde düşürüyor ama yapamıyorum dediniz kaç haftalık oldunuz
Elfynsmr Fulya1993 anladım hareket edemeyince yiyip yattıkça oda etkileyip yükseltiyor canım bende ilk 4ay kadar yatmıştım sonrasında da çok hareket etmem yasaktı benimde öyle yükselmye başladı
Fulya1993 Zeynept90 30 haftaligim bugun. Çok zor durumdayım doktor dozu yukselt diyor yükseltiyorum ertessi günü yine şeker yüksek o kadar yoruldum bebek zaten 1 ay önden gidiyor kilosu 28. Haftada 2 kiloydu
Zeynept90 Fulya1993 siz kendiniz düşüremiyorsanız doktor en azından yatırıp kontrol altına almalı bence bi görüşün derim bide siz kendinizmi ölçüyorsnuz evde cihazla acaba onda mı bi yanlışlık var diyorum eğer öyleyse yani insülinle düşmesi lazım
Fulya1993 Zeynept90 2 ayrı cihaz aldım sırf bunun için ikiside hemen hemen aynı sonucu veriyor. Doktor da dozu yukseltiyor her hafta gittiğim de başka bişey yapmiyr o kadar korkuyorum ki
Tevhidehli1 Fulya1993 hangi cihazı aldınız bana da tavsiye de bulunur musunuz evde kendim ölçmem için
Zeynept90 minemunevver korkma stresde etkiler şekerini böyle işinde iyi bir dahiliye uzmanı bulman lazım madem sadece bu kadarını yapıyor cünkü bunun bir çözümü olması lazım
Fulya1993 Zeynept90 2 ayrı doktor 2 ayrı diyetisyen değiştirdim bişey fark etmedi kendimi yiyorum bişey olursa diye
ovgu Tevhidehli1 ben tip 1 diyabetim 22yıldır..sonuçların doğruluğundan şüphe etmek istemiyorsanız contour plus alın bazı cihazlar o kadar yanlış sonuçlar veriyor ki..