İlk hamileliğimde söyledim bir tane boş gebelik geçirdim. Onda da kalp atışı bekledik ama kısmet değilmiş bir tek annemler ve kayınvalideme söylemiştim. İyi ki de söylememişim. Bu sefer kalp atışını 💓duymadan söylemeyi düşünmüyorum. 6 haftalık hamileyim. Eşim ve annem dışında kimseye söylemedim anneme de mecbur söyledim bazen yardıma gidiyordum şimdi gitmiyorum artık