6 haftalıkken söyledim aileme, 8 haftaya doğru arkadaşlarımla paylaştım. 6 haftalıkken ailemden yakın gördüğüm için görümceme de arayıp söyledim, aaa keşke bebek biraz daha büyüdüğünde söyleseydiniz diye cevap verdi o an benim cevap vermeme fırsat kalmadan konuyu değiştirdi. O kadar moralim bozuldu ki 1000 pişman oldum. Dinimde kuranımda insanım edebi bana başkası mı öğretecek, o kadar üzüldüm ki hormonlardan mı bilmiyorum yani. Onun dışında akrabalarım bilmiyor 3 aya yakın paylaşmayı düşünüyorum onlarla. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş🙄