Cigdm bence adetinizin geçmesini bekleyin çünkü şimdi yaparsanız 2 gün sonra tekrar tekrar isteyecekler bende öyle yaptılar adetime 3 gün falan vardı yaptım silik.cikti kan testi verdim acil de sonra 2 gün sonra tekrarlamammi söylediler yanlış değilsem iki üç kere öyle tekrarladılar yank demem o ki adetimiz şöyle 5 gün falan geçsin öyle kan verin😊😊