Balbocegi_ çıkmayanda 10.olsa da çıkmıyor bence 🙂. 3 gebeligim. 23. Haftadayım. Hala dümdüz. Digerleri de 30 da dışardan belli oluyordu ona da 4 aylık falan herhalde diyorlardı. Dogumda bile karnın nerede demişti hemşireler. Şansıma da hepsi kış dönemine geldi. Kazak falan giyilince hiç belli olmadı. Şöyle hamile gibi karnımı gere gere hiç dolaşamadım. Yanarım ona yanarım. Hatta 38.haftada dış çekim yapmıştık. Belli olsun diye dar elbise giymiştim. Onda bile karnımı tutmadığım fotograflarda yemekten kalkmış gibiydi. 😁