22 haftama kadar kotlarımı giyiyordum, kimse inanmıyordu karnıma şu an 31 oldum öyle aman aman bi 7,5 aylık göbeğim yok bu durumdan da memnunum bebek iyi olsun önemli olan o. Herkesin şaşırması hoşuma gidiyor çünkü yıllardır tek takıntım ödemli ve şişman bir hamile olmaktı yiyemediğim için pek veya başka sebeplerden böyle oldu :)