ecembugra53 gerçekten öyle valla bir de çok yeni doğan da almak istemiyorum çok çabuk büyüyor diyorlar o yüzden birden hep yeni doğan ile doldurmak istemedm birkaç ay büyük şeyler de bakıyorum tabiki Allahım nasp eder de sağlıkla gelirse belki de minyon ufacık bir bebiş gelicek hiç bilemiyoruz 🙈😂