Bugleemm Merhaba hanımlar bebek arabası bakıyoruz ama bir türlü karar veremedik hangi marka nasıldır kullanmadan insan bilemiyor illaki aramızda kullanıp deneyimleyen ya da ürünü gören inceleyen vardır 2 tane bebek arabası arasında kaldık biri Casual Quatro Trona markası bir de Yoyko Elegance bu marka bebek arabalarından kullanan alan oldu mu? Ya da önerebileceğiniz başka bir bebek arabası markası var mı ? 😊
ecembugra53 Bugleemm Ben Baby Care aldım cok güzel kullanan arkdaslarım da var cnm cok rahat travel sistem pusetide airbag hem arabaya takılıyı hem bebek arabasına
Melisas Bugleemm kanz elephant aldık biz de. Çok araştırdım çift yön olması katlanabilmesi ikiye bölünmesi gibi özellikleri hoşuma gitti. Trendyolda geçen hafta indirimle 1600e aldım. Evin içinde sürüyorum çok hoşuma gidiyor:) arka tekerleri büyük olanları kaba bulduğum için bu tüm özellikleriyle cezbetti
zumrasongul Bugleemm kesinlikle quinny zapp hem cok az yer kapliyo hemde surusu cok kolay bi araba kesinlikle o bahsettiklerinizi almayin cok pisman olursunuz kendiniz bi yere giderken bile sikinti arabayi mi tasiyacaniz bebegimi tabi bu benim fikrim 🙄😆
Bugleemm ecembugra53 öyle mi canım benim için de katlandığı zaman arabaya sığması da çok önemli çok büyük aşırı gösterişli birşey de istemiyorum kullanışlı olsun yeter hatta dedim görüp almak mantıklı ama e bebekte felan baya bir pahalı internet üzerinden almayı düşünüyorum bende
ecembugra53 Bugleemm anladım canım Tabiki de göreeek al ben mağaza dan olduğum ilde. Aldım herseyini toplu cok iyi oldu
Leblebininannesi Bugleemm Ben mağazalardan bakıp hepsiburadadan aldım. https://www.hepsiburada.com/joell-truva-travel-sistem-bebek-arabasi-siyah-fume-p-HBV00000S19DY?magaza=myra&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=EAIaIQobChMIpuO8iN_z6wIVcSB7Ch2SHA3mEAkYASABEgKsEvD_BwE Bunu. Bu arada ben 990 a almıştım 840 a düşmüş 😒😒 ben beğendim, düşünürsen fiyat da düşmüşken kaçırma derim
Mucizem_mmm Hayırlı olsun canım biz casual cadillac air travel sistem aldık çok beğenerek ve her gittiğimiz yerde çalışanların önerdiği bir araç oldu puseti ödül almış bir araç 🤲🏽🥰bizim kullanmaya başlamamıza son 2 gün 🤲🏽🍀nasipse ama kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar ama İnan buradan bir karar vermen mümkün değil çünkü gidip görünce fikrin düşüncen değişiyor yerinde gör bir bak hayırlısı olsun🥰🌸
Bugleemm Mucizem_mmm maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasil etsin inşallahh 🙏🥰 ben de casual markasını araştırdım çok memnun kalan var şuanda da internette indirimde karar da veremiyorum vallahi bakalım gidip görüp almak mantıklı yerinde göreyim bi önce
Bugleemm ecembugra53 ben çıkamıyorum korkuma ya mağazalara virüs yüzünden aslında gidip bakmak lazım yavaştan
Bugleemm ecembugra53 çevremizde okadar yayıldı ki korkuyor insan artık. En iyisi öyle yapayım canım rabbim herkesi korusun valla
ecembugra53 Bugleemm anin canım bebek alışverişi bitti canım bende şimdi herseyini yıkadım bitti cok şükür odasını düzenledik dolabı falan baya yoruldum 😂 ütü bitirdim bende bittim canımm
Bugleemm ecembugra53 oh maşallah valla darısı bizlere o zaman ben yeni yeni başlıyorum bişeyler almaya baya bir kıyafeti oldu ama sağolsun arkadaşlarım, anneannesi felan aşırı hevesliler doldurdular vallahi kızımın dolabını 🙈 ben de böyle büyük şeylere bakıyorum şimdiden araştırmaya başladık gittik akşam e bebeğe canlı gördük casual marka bebek arabasını çoo beğendik o kafamızda oluştu şimdi araştırmaya devam 🙈
ecembugra53 Bugleemm al canım sona bırakma zor oluyor gerçekten 😂😂 herseyi düzene koyuyoruz habire eksik çıkıyor 😊😊 aldıkca alıyoruz valla
Bugleemm threestar joie markasından bi modeli çok beğendim bende ama tek yönlü kullanıyormuş o çok hoşuma gitmedi anex air hiç bakmadım stokke markasının da şekilleri hoşuma gitmiyor onu da canlı görmek lazım biraz daha araştıracağım gibi görünüyor sanırım ya ne zormuş seçim yapmak hem kullanışlı hem çok büyük olmasın hem konforlu olsun hem de güzel görünsün istiyor insan normal araba almaktan daha zormuş bebek arabası seçmek almak😃
Bugleemm Melisas tekerlekleri sağlam duruyor mu canım ince gibi görünüyor ya ben de çift yönlü olması taraftarıyım bir markanın bebek arabasını çok beğendim ama tek yönlü kullanılıyordu o yüzden çift yönlü olması hoşuma gitti bunuda bir araştıracağım
threestar Bugleemm evet zor ben Anex air alacağım galiba, doğumdan okula başlayana kadar kullanabilirsiniz diyorlar bebek arabasında aradığım kolay açma kapama özelliği de var, hafifliği de çok güzel hantal değil sadece çift yön olmuyor o da çok sorun değil 😁
Melisas Bugleemm bana sağlam gibi geldi tekerleri şık dursun diye şeffaf görüntüde yapmışlar belki videoda o yüzden ince duruyor olabilir canlı hali sağlam görünüyor. Dışarı hiç çıkarmadım ama canlı görme imkanınız varsa bi bakın derim. Ben de hem 2bini geçmesin hem tüm özellikler olsun hem de şık dursun derken buldum. İyi ki denk gelmişim içime çok sindi. Baya da şık duruyo. İki yerinde deri detayı duruşu vs
Bugleemm zumrasongul hem puset hem de bebek arabası ikili istiyoruz ya tekli sanırım o marka hiç onu düşünmemiştik 😊
Bugleemm symslmz çok yer kaplıyor mu kapandığına ve sürüşü nasıl çok ağır büyük birşey de istemiyoruz hem arabaya sığsın hem hafif olsn 😃🙈