Yasemin0728 Kumsal12 hap kullanırsın düşer canım inşallah 😊 benim hem proloktin hemde tiroid yüksek çıktı malesef canim
Kumsal12 Yasemin0728 hap kullandim bu ay dün test yaptm negatif cikti 😞 ama adet de olmadım. Bi kac gun snra doktora gideceğim bakayım değerim düşmüşmü
Yasemin0728 Kumsal12 inşallah düşmüştür değerin canım. Gec döllenme de olmuş olabilir ondan çıkmamıştır belki testte
Kumsal12 Yasemin0728 ne bileyim ya hic sanmiyorum ümidim kesildi Rabbim insallah bi dahaki ay nasip eder :)