Xxz süt salgılayan bir hormondur,öncelikle yüksekliğinin sebebi araştırılmadır. Hipofiz beziyle alakalı bir durumda olabilir.. araştırmalar sonrasında doktorunuz gerekli tedaviyi başlatacaktır. Bu hormonu yüksekken hamile kalanlarda var tabiki.. gebe kalmayı tetikleyen farklı durumlar olabilir o yüzden yüksek olması kesinlikle gebe kalmaya engeldir diyemeyiz. Ayrıca bu hormonu düşürmek için başlatılan bazı tedavilerde ilaç kullanırken gebe kalmanız önerilmez, korunmanız gerekebilir.