Reyyhan inşallah cnm bebeğinde gaz sorunu bar göbek deliğinde sıvı geliyordu yaktırdık ondan mı nedir hiç uyumuyor büyüğü gece iki defa ağlayarak uyanıyor 🤦♀️ Bende uykusuzluktan ölüyorum resmen. Ama iyi olduklarında iyi ki var diyor iNsan . Rabbim acılarını göstermesin. Evlatlarımızı bağışlasın . Yardım edecek biri varsa yanına gelsin sıkıntı yAşamazsın o zaman.